19 oktober 2013

A peak into my life and motherhood



Ik ben niet het type blogger die veel eigen foto's op het blog plaatst. Voor mij is het blog meer een middel om bruggen te bouwen tussen mijn inspiraties en mijn blog lezers. Daarnaast vind ik zelf mijn eigen foto's nog niet echt blog waardig. In de afgelopen twee jaar heb ik geen tijd gevonden (of genomen) om mijn camera goed uit te vogelen. Wil je toch weten wat er verder in mijn leven gebeurd kijk dan eens bij mijn Instagram account.
I'm not much of a 'personal' blogger. For me my blog is all about building bridges between the inspirations I see online and my readers. And also because in the past 1,5 years I still haven't found (or taken) the time to figure out my camera to make blog worthy pictures. All the more reason to follow me on Instagram if you are interested in a peak into my life and motherhood.

2 opmerkingen: