26 augustus 2011

Papieren kunst voor thuis aan de muur




Helen Musselwhite maakt geweldige papieren kunstwerken zoals hierboven te zien. En IKEA maakt het met deze print mogelijk om thuis voor een fijn prijsje ook een Helen Musselwhite aan de muur te hangen. De laatste afbeelding is van de SOLMYRA, de print die voor slechts 9,95 euro te koop is.
Helen Musselwhite is the artist behind these beautiful paper artwork pieces. Luckely for us IKEA has chosen this artist for one of their new posters. You can buy the SOLMYRA (the last image) for only 9,95 euros. 

3 opmerkingen:

  1. Hey ;) Ik kwam je naam net op twiter tegen en realiseerde mij dat ik nooit je blog had gelinkt...nu dus wel ;)
    Ik neem aan dat je lekker blijft bloggen straks.. nog veel plezier met je zwangerschap en wie weet tot ziens op de beurs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij hangt hier op 1 van de meisjes kamers,
    ik vind m geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mocht je de link met gesmolten krijtjes nog niet gevonden hebben: http://poppytalk.blogspot.com/2011/08/party-inspiration-20-back-to-school.html

    BeantwoordenVerwijderen