12 oktober 2010

Mooi in de At Home Kinderen van dit najaar

De At Home Kinderen is weer uit! En wat staan er veel mooie dingen in! Zoals deze Nordic style ideeën voor de kinderkamer. Hierbij komt het Tiny Train behang van Ferm LIVING wel heel mooi uit. en het wandbord van ISAK. Om maar niet te spreken van het wandhuisje, het rolletje groene pinguin behang van ISAK of de warme blauwe deken. En dan die leuke houten dieren van Ferm LIVING. Shop away zou ik zeggen!


This is an image from the At Home Kids edition from this autumn. They have made a great feature of Scandinavian style childrens room. It shows the Tiny train wallpaper from Ferm LIVING, the Pinguin green wallpaper from ISAK and the 123 workboard. Also look at the warm cosy blanket with pinguins and the wooden animals by Ferm. So much to see and so much to shop. We'd love to welcome you in our online shop.

1 opmerking:

  1. Hmmm...ik denk dat ik mijn zusje maar eens even lief aan ga kijken op de webcam. Want als ik deze foto zie dan wil ik per direct ook die Kids editie ontvangen...haha.
    Nog bedankt voor je mailtje. Ik heb meteen de site van je zus bekeken. Altijd leuk om te zien hoe anderen zo'n verhuizing naar Australie ervaren! Ik kan me voorstellen dat je dat schattige neefje van je zult missen.
    Groetjes uit Brisbane!
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen